Ocena Pamelaaa13 ;)

Wow, to już kolejna Hardkorówna [Pamelaaa13] która chcę ode mnie ocenkę ;)

Me-Doll :
Nie podoba mi się :/ Cała powieka pomalowana brzydko wygąda, a do tego te sztuczne rzęsy :(
Ale za to fryz mi się podoba, a okulary dodają elegancji.
5/10

Pokój Główny :
 Ładnie, ale popularnie ;)
6/10

Co masz na sobie?
Ładnie, kolory ładnie dobrane, i do niczego się nie mogę przyczepić.
6/10

Pokój dodatkowy :
Fajny, oryginalny obraz, wyjście na balkonik : kolejna sypialenka ;)
8/10

Prezentacja :
Bardzo oryginalnie z tym Google (mam nawet popędy kopiarskie ;p), ale nie kopiować xd
Ogółem fajna czcionka, kolorek i wgl ;)
9/10

Pełna Ocena :
6,8/ 10
Hah, tak samo jak poprzednia kandydatka [Olenka100] :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]