"O sobie" - czyli jak zrobić stylową prezentację ;]

Dużo osób ma z tym problemy.
Był już tak artykuł w Magazynie, lecz dawca pomysłu nie wykazał się oryginalnością...
A więc :
1. Fajnie wygląda ciemne tło pod białymi literkami. Mozesz zrobic to sama, ale jeśli Ci nie wychodzi : skopiuj tło ode mnie ;X
2. Skombinuj czcionkę ;] Znudziły Ci się czcionki? To napisz nową ;] To bardzo proste : napisz cos w Wordzie, czy innym tego typu programie, i po prostu skopiuj do Edytora Prezentacji.
3.Czas napisać coś o sobie, "Anioł i Diabeł w jednej osobie" ;] Tu wykaż się oryginalnościa. Ja zawsze moje prezentki pisze filozoficznie, bo jak mówią moje przyjaciółki "Mam duszę poetki". Możesz zrobić jakiś fajny nagłówek typu , "WELCOME!" z wielkimi literami, a resztę [małymi] pisać " Jestem na Stardoll od dawna, lecz dopiero nie dawno odkryłąm smak prawdziwej zabawy na nim" - znów poeta sie rodzi ;p Nie jedź po schemacie "Mam na imię (np.) Ola i mam 15 lat. Lubie Stardoll , koty i psy. Kupujcie w moim SB i zapiszcie sie do mojego klubu (np.) Ola-To-Ja". Wymyśl cos z fantazją ;]
4. Wklej jakies fajne zdjęcie, albo symbol. Duzo osbó nie wie jak to się robi, oto jak : kliknij w "Image Bank" na dole Edytora Prezentacji, kliknij Apara, albo co tam chcesz ( np. Album etc.) i wybierz interesujące Cię zdjęcie.
5. Pod koniec mozesz dać jakiś cytat (choć nie musi być to na końcu ;) i podpis. Albo po prostu "By Mee! No Copy!"

Proste i logiczne ;]

Oto przykład prezentacji [no cóż, to moja prezentacja. A raczej kawałek, mojej prezentacji ;]

 Jesli bardzo zainteresowała Cie moja prezentacja CZYTAJ WIĘCEJ ;] 

9 komentarzy:

  1. Heyka!! Słuchaj: Bardzo bym chciała pokazać jakąć fajną czcionkę. Jednak jak ją kopiuje do edytora prezentacji... pokazuje się wogóle inna czcionka. Podobna do tego komentarza. Nie wiem czy to jakiś problem z komputerem czy coś, ale proszę doradź mi ;))) Z Góry dziękuje. Na stardollu jestem Alka197

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam ten sam problem co poprzednia osoba :( Oraz nie wiem jak zrobić tło w prezentacji ;((( Proszę pomocyyy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie to samo co osoby z góry.
    Na dodatek kiedy piszę prezentację 'rozjeżdża' mi się na bok. Pomożesz mi? Mój nick : Martyna23912

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zależy na tym tle ale mi nie kopiuje :`-C proszę pomnocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam podobny problem co osoby z góry nie moge skopiować prezentacji pomocyy:P mój nick to majamotylek

    OdpowiedzUsuń
  6. Heyka!! Słuchaj: Bardzo bym chciała pokazać jakąć fajną czcionkę. Jednak jak ją kopiuje do edytora prezentacji... pokazuje się wogóle inna czcionka. Podobna do tego komentarza. , ale proszę doradź mi ;))) Z Góry dziękuje. Na stardollu jestem Konsen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny problem. Jak kopiuje z worda, to w prezentacji na sd robi mi sie czcionka normalnej wielkości i rozmiaru. Co robić? Jestem LadyCarola122

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyny wklejcie zapiszcie i dajcie znowy edytuj. i poprostu piszcie xD caline0010

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć mam ten sam problem z czcionką.
    Mo nick Lady555star

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]