Mój klub, Nowe płatności i co się lepiej opłaca ?

Po pierwsze:

Założyłam klub jakby dla protestantów ;D
PROTESTnoSUPER to klub dla uczestników stardoll'a którzy niechcą kończyć z tą witryną ale niepodobają sie im np. zmiany.

Po drugie:

Nowe płatności. Coś takiego ja DaoPay . Czy to się opłaca ? 1 zł miej wielkie mi haloo. Na to samo wychodzi jak płatność SmS .

Po trzecie:
Co się bardziej opłaca ?
Superstar teraz na 2 miesiące liczmy że za 11 zł i do tego 100 sd



Czy Stardollary za 10 zł i 100 sd



Jak dla mnie to ja wole Superstar bo na to samo wychodzi i tak dostaje się stardollary i tak . ;D

Szalona1223 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]