CENNIK REKLAM ;]

Postanowiłam zrobić reklamy ;]
Oto cennik reklam :
2sd - na 1 tydzień, w pasku
3 sd -na 1 tydzień, obrazek z linkiem
4sd - na 1 tydzień , w poście [*odnawiające się co 3 dni]

3sd - na 2 tygodnie, w pasku
4sd - na 2 tygodnie, obrazek z linkiem
5sd - na 2 tygodnie, w poście [*odnawiające się co tydzień]

5sd - na miesiąc, w pasku
6sd - na miesiąc, obrazek z linkiem
7sd - na miesiąc, w poście [*odnawiający się co 2 tygodnie]


* post będzie pisany parokrotnie, co pare dni.

Chętni piszcie w mojej KG, a sie dogadamy ;]
Płatności dokonujcie w moim SB , albo prezenty. A co do prezentów, to tylko te które ja wyznaczę ;]

2 komentarze:

  1. ja bym chciała reklame z obrazkiem i linkiem na 2 tygodnie na stardoll jestem joko-loko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę reklamę na miesiąc mojego bloga agatinka-poprojektujmy.blogspot.com taką z obrazkiem i linkiem

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]