KROK PO KROKU : Jak mieć "pięć tysięcy" klubów?

Ostatnio zostałam zapytana "Jak ja robię że mam , aż 5 klubów?". Więc postanowiłam zamieścić krótka instrukcję ;]

1. Zapisujesz się do jakiegoś klubu - publicznego.
2. Wchodzisz w swój apartament, widzisz że masz tylko jeden klub, nawet jak masz ich milion pięćset sto dziewięćset - pokazuje ci sie tylko jeden.
3. Wejdź w zakładke "KLUBY".
4. Kliknij "STWÓRZ KLUB"  i stwarzaj go. Nawet jak masz już 3 kluby, możesz zrobić jeszcze więcej.
5. Masz już swój 4 klub.

Możesz tym sposobem robic dużo klubów, nawet 100 - choć nie sprawdzałam ;p
Pozdrawiam 00Sweet_Lady00 ;]

PS.
Jak podoba Wam się Szalona1223?
;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]