Metamorfoza i ocena Olenka100

A oto pierwsza metamorfoza na blogu :)
Dziewczyna która dała się 'oszpecić' mnie (bo to kilkunasta metamorfoza przeze mnie zrobiona) nieumiejętnej malarce :d
Ale dość 'czarnego humoru', czas na pokaz ;)

                                                                         PRZED :
                                                                           PO :

Ta sama osoba [Olenka100] dała się namówić na ocenkę :)
Widac lubi wyzwania i ryzyko ^^

Me-Doll :
Hmmm...powiało chłodem :)
Twoja doll jest ostro mroczna (albo ostra i mroczna ;) , ale nadaje jej to charakteru i...hmm...napewno czegoś jeszcze, ale mój niekompetentny rozumek nie wie co jeszcze xd
Tak szczerze nie lubię takiego stylu , (i to mówi osoba która nie dawno było gothką xd) wolę styl Trendsetterki :) Ale czy to jest blog o moich ideałach? Nie wydaje mi się xD
Więc nie zatruwam :)
6/10,0

Pokój Główny :
Powiedzmy że od kuchni (tj. prawa strona, prawej strony xddd) wygląda zachwycająco, dalej też jest ładnie, ale STOP! Nie podoba mi się te coś, z pinezek, czy przypinek (mówiłam już że mój rozumek nie jest kompetentny??) Hmm...reszta jest nawet w porządku, choć przepłaciłaś za te bluzki z wizerunkami ze Zmierzchu (tj. tylko Bells i Edd'a :)  xdd
7/10

Co masz na sobie? :
Jak patrze na cb to widzę czarność (no i piżamowatą tunikę ;).
Ale chyba o to chodzi ;) ?
Fajna ta tuniczka (jak już wspomniałam - piżamowata :) i buziki, wszystko dopasowane, do niczego nie mogę się przyczepić...A jednak! Nie podoba mi się biżuteria, za dużo xp
8/10 (wow, będziemy tak wchodzić po kolei : 6,7, 8... :)

Pokój dodatkowy :
Z mrocznego pokoju przechodzimy w sypialenkę nastolatki :)
Ten pokoik trochę puściutki, ale łóżko jest ogromne , więc nie wiem co tu jeszcze można wsadzić ?
Ale ogólnie, tak jakkoś nijako xd
5/10 (o jednak nie idziemy po kolei xdd)

Prezentacja :
Fajowna :) Początek fajny, wiesz co? Jestem taka sama, tylko troche inna , hah :)
A i cytaty fajne ( tylko nie jestem pewna, bo szczerze mówiąc nie doczytałam...xd)
8/10

Pełna Ocena :
6,8/10
Dość dobrze :)
Ale mogło by być lepiej (tak mówi ocena, nie ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]