Jak zrobic Królika w StarDesign?

Oto instrukcja jak zrobić królika w StarDesign ;)


1. Wybierz jakieś kółko na głowę, i wybierz kolor w jakim ma być twój królik, ja
wybrałam szary ;)



2. Wybierz dwa "cenicze" kółka jako uszy, wstaw je na główkę :)
Pamiętaj : kolor musis być taki sam jak głowa bo wyjdzie masakra xdd




3. Teraz zrób oczy naszego króliczka. Wybierz dwa białe półkola, jeśli chcesz mieć przymróżone, znudzone oczy. A jeśli jestes przesłodzona to możesz wziąść normalne kółeczka (choć wtedy królik traci swój 'styl' xdd). Póżniej dwa małe czarne (możesz wybrać też inny kolor, np. niebieski) kółeczka wstaw jako źrenice oczka ;)
4. Dodaj jakąś ozdobę! Ja wybrałam spineczkę w kształcie gwiazdki, może też być np. kokardka, albo spineczka w kształcie serduszka ;)
5. I gotowe! Wystarczy teraz wybrać fason stroju (ja wybrałam bluzkę z rękawkami - bo jest tańsza , niż ta z ramiączkami  - nie wiem czemu xdd) i kupić ;)



Robiłam też wcześniej tego króliczka (hmm..niektórzy mówią że to myszka xdd). Wybrałam wtedy czerwoną kokardkę i dodałam nosek. Wy też możecie tak ukoronować wasz projekt :] Nosek zróbbcie z małego rózowego kóleczka, a kokardkę z jednego małego kółeczka i dwóch dużych ;) Życze powodznia, moje kochane projektantki...i projektanci xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]