Wywiad z agniieszka91!

Postanowiłam zrobić wywiad ze znaną nam agniieszką91 ;]
Jeśli chcecie więcej wywiadów - piszcie w komentarzach ;D

00Sweet_Lady00 : Ok, to może na początek jedno z  podstawowych pytań. Czym dla ciebie jest Stardoll?


agniieszka91 : Jest to strona na której mogę wyrażać swój własny styl, tworzyć różne kreacje, projektować ubrania, po prostu spędzam na niej wolny czas.

00Sweet_Lady00 : Jesteś już pełnoletnia, masz swoje ambicje. Jak łączysz wirtualny świat Stardoll, z zyciem prywatnym?

agniieszka91: Stardoll odwiedzam w wolnym czasie, najczęściej jestem tutaj w weekendy

00Sweet_Lady00 : Jaki jest Twój styl? Od kogo czerpiesz inspiracje?

agniieszka91 : Lubię elegancję, wszystkie inspiracje czerpię z głowy, moją ikoną mody jest Victoria Beckham, podobają mi sie jej stylizacje.

00Sweet_Lady00 : A twój ulubiony sklep?

agniieszka91 : Na stardoll DKNY. W życiu realnym Bershka


00Sweet_Lady00 : To tak samo jak moje ;] Czy możesz zdradzić nam sekrety sławy na Stardoll?

agniieszka91 : Czy ja wiem czy jestem sławna, po prostu gram sobie tutaj. Nic nie robie specjalnie aby zwrócic na siebie uwagi.

00Sweet_Lady00 : Więc po prostu szczęściara z ciebie ;)

Jak poznałaś Stardoll? Jak wyglądał twój pierwszy dzień w tej "Zaczarowanej Krainie"?

agniieszka91 : Pierwszy raz na sd weszłam w 2004 roku, wiec było to 6 lat temu, mało pamiętam z tamtych czasów, na sd wtedy można było ubierać tylko lalki, wiec bawiłam sie w ubieranie gwiazd ;p

00Sweet_Lady00 : Dzięki za wywiad ;]
agniieszka91 : Ja również dziękuję ;P

2 komentarze:

  1. 6 lat już wytrwała... Brawo ; D

    A może wywiad z Gabisią9? : >>

    OdpowiedzUsuń
  2. ffajny ; ***.
    No własnie z Gabisią alboo z Lucasem ( tj. Konradem) . ; D

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]