Wiecie o wszystkim :pp + Nadchodzi nowa Era!

Hej,
wiecie już o darmówkach od Alicji, i o innych ;pp
Więc nie piszę o nich ;D
Ale chcę napisać o nowej erze metamorfoz!
Od dziś na blogu będzie można sobie zarzyczyć taką metamorfozę, na razie za darmo ;pp
Wystarczy albopodać mi hasło, a ja zrobie screen i zmienie fryz, albo zmienić fryzurę doll na króciutką i zrobić screen, a następnie przesłac mi link do screena ;pp
Skomplikowane? xdd
Okk, oto moja metamorfoza, mojej doll :

Zgłoszenia piszcie w mojej KG, linki w komciach, a hasła na priv :*

2 komentarze:

  1. ja też taką chce hasło napisze tobie na priva ale musisz przysięgnąć ze nie ukradniesz konta ani nie wydasz stadollarów

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]