Ocena i metamorfoza Monkichi.

Metamorfoza Monichi.

PRZED
Jak na 520 sp. to wyglądasz na jakieś 2000. Serio. Choć daleko ci masz naprawdę śliczną doll.
PO
Złączyłam wszystkie kolory odcieni do oczu jakie masz. Wyszła mi tęcza ale co tam.. Okulary dodałam bo wydajesz mi się być duszą luzactwa i towarzystwa. A oksy znakomicie od ciebie psaują!


Ocenka:
 Pokój główny
Jest pusto ale da się przeżyć;) Nie podoba mi się jedynie to dzrewko. Ale jeszcze można przeżyć i iść dalej. Ogólnie : 7/10
Doll
No doll masz śliczną jak na tyle starpunktów.  Tu bez wahania 10/10

 Prezentka
No mało o sobie ale wszystko wyjaśnia to, że umieściłaś wszystko o sobie w taki sposób:
 i sam fakt, że lubisz MUSE.; D ahh , kochana dam 8/10
Cała praca: 8,3/10
Popracowałabym jeszcze nad pokojem i rozwinięciem prezentki :))

1 komentarz:

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]