Ocena i metamorfoza tolzuza

Jak ja już dawno ocen nie robiłam? xD
Okk, teraz metamorfozy i ocenki powracają i robia wielki "Come Back" ;]

tolzuza
                                                                        PRZED :

PO :



Me-Doll
Y-y , nie podoba mi się :(
Ogólnie cienie są okej, ale kredka - masakra!
Przeczytaj 5 tricków na piękny makijaż ;)
4/10

Pokój główny
Ummm...pusto.
Nic więcje powiedzieć sie nie da :/
5/10

Co masz na sobie?
LE widzą. O, kupiłyśmy te same bluzki ;]
Ładnie dobrane kolorystycznie, ale brak spodni mnie odrzuca :p
Jakby dac jakieś fajne dźiny od razu by się sytuacja zmieniła ;]
5/10

Pokój dodatowy
Tu sytuacja się trochę polepsza. Ładna kolorystyka, pokój w "trzecim trybie garderoby" ^.^
Nie podoba mi się te czarne coś , obok napisu "My Fashion" :X
6/10

Prezentacja
Nie podoba mi się. Jestem znana z filozoficznych prezentacji, a więc mi się po prostu nie podoba. Popularnie i nudno. Można wynieść dużo o tobie i prezentacja zawiera wszystko co jest potrzebne, to nie podoba mi się + te kolorki - nie mój styl :/
6/10

Pełna Ocena
5,2 - nie za bardzawo :/
Ale nie zrażaj się! Dąź do odnalezienia swojego stylu ^.^

1 komentarz:

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]