Pierwszy FC na stardoll o... Rebelli.

Witajcie! Dawno nie pisałam ale mam karę i jak mamy ani taty nie ma w domu wchodzę na kompa.
A więc Laurr (czyt. Słodka Idiotka) Napisała o dziewczynce stylu Rebelli. A więc ja z ciekawości założyłam o niej klub.; D.
Tak , tak! To jej FC!
Jeśli jesteś jej fanem albo poprostu masz ochotę zapisać się do jakiegoś MĄDREGO i NIEZWYKŁEGO klubu , ZAPISZ SIĘ! To nic nie kosztuje ,,Dla ciebie to sekunda a dla mnie znaczy baardzo wiele''. :))
;*** Jbc . mój nick to Pamelaaa13.
Haha ,too Arivee Vercii.

1 komentarz:

  1. Fajnie na pewno sie zapisze i kiedy zostana wybrane trzy dziewczyny na CG a i sory ze napisałam dwa razy ze sie zgłaszam ale nie byłam zalogowana na koncie google

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]