CG Miesiąca ;D

Jaka ja mądra ;]
Wymyśliłam że co miesiąc bedziemy z Myszą wybierać CG Miesiaca ;]
Jednak każda kandydatka musi być obserwatorem bloga ;D
Wysyłajcie zgłoszenia (pod postem, innych nie przyjmuję) wraz ze swoim nickiem ze Stardoll ;]
Później wybierzemy 3 które są najlepsze, i wy wybierzecie w ankiecie :]

CG Miesiąca zdobywa :
-10sd
-Reklamę w linku na blogu [na miesiąc] z prośbą o zostanie 'prawdziwą' CG
-Niespodziankę [co miesiąc inna!]

PAMIĘTAJCIE :
Aby się zgłosić musisz być obserwatorem bloga, zgłaszamy się tylko pod tym postem w komentarzu, w komentarzu umieszczamy swój nick ze Stardoll ;]
Proste? Proste. ;]

8 komentarzy:

  1. jako obserwator jestem Julia Skoczylas moje zdjęcie jest z takim okiem
    a na stardoll jestem joko-loko
    ps.
    oczywiście sie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;DD

    Szalona1223 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie jako obserwator jestem kristen1 a muj nick na stardoll to kristen275

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam a moj nick na stardoll to kristen275

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam Się!


    Patii98r (na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się : julita1234567

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się ( natka-candy )
    i zgłaszam się za BF (Ola1919)
    ona tu nie ma konta więc z mojego zię zgłasza :P

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]