Rebella ;]

 Rebella to marka "tylko dla dziewczyn" ;]
Można tam znaleść wyczesane ciuchy , w stylu rocka, glam, goth w połączeniu z dziewczęcymi fasonami i kolorami. Ja już czyham na te ciuszki. Napisałam do Admina, że Rebella, byłaby doskonałym sklepem na Stardoll. Coś w stylu St.Trinian's. Marka Rebella oferuje artykuły, od ksiązek i notatników, po naklejki na ścianę. Na oficjalnej stronie firmy http://www.rebella.de/ można przeczytać informacje na temat Rebelli. Dziewczyna ma swojego jelonka. Niestety ubrań Rebelli nie ma jeszcze w Polsce (nawet na Allegro :( No cóż, dla ciuchów trzeba się poświęcić  : jadę do Stanów ^^ 








Oto próbki kolekcji ;]


Co myślicie o tej firmie? Piszcie  w komentarzach ;]
Jeśli popierasz mnie w tym żeby sklep został umieszczony w SP, napisz o tym do Admina ;D

Moja wiadomość do Admina :

"Witam,

Chciałabym zaproponować aby w SP w zamian za DKNY (mam pytanie : czy to naprawde była ostatnia kolekcja DKNY na Stardoll? Czy nie będzie nowej kolekcji? Będzie jakiś sklep w zamian?) - albo jako nowy sklep - markę Rebella. To połączenie stylu Gotyckiego i Ciemnego z Dziewczęcymi wzorami i kolorami. Napisałam o tym na moim blogu, i myślę że Rebella to właściwy sklep na Stardoll.Co o tym myślicie? Czy mój pomysł jest na tyle dobry, by wcielić go w życie?


Proszę o szybką odpowiedź,


00Sweet_Lady00 ;]"



A oto odpowiedź Admina (zadziwiająco szybka ;)

"Cześć 00Sweet_Lady00, dziękujemy za list.

Stardoll pragnie, aby Starplaza była pełna nowości, dlatego sprawdzaj nasz sklep a na pewno tego lata znajdziesz w nim wiele nowych marek.
[...]
Pozdrawiamy serdecznie,
Personel Serwisu Stardoll
[...]"

4 komentarze:

  1. Też uważam że to świetny pomysł;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie .. uwielbiam rebella

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pocztówke z rebelli wiem ,że jestem za stara na 13 ale było w niej to kupiłam a stardoll mugłby się postarać

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]