Ocena truflinka ;]

Tym razem do oceny zgłosiła się truflinka ;D

Me-Doll
Podoba mi się ;] Jeśli chodzi o makijaż - tak naturalnie. Jedyny minus to włosy :/ Nie jest najgorze z tym warkoczem, ale same : nie zabardzo ;]
8,5/10

Pokój Główny
Świetny! Najbardziej podoba mi się ten "korytarz" ;] Fajnie zaakcentowałaś ten efekt optyczny :D
Nie podobają mi się : ta zasłonka niebieska, mogłaby być w bardziej stonowanym kolorze, i te schody obwieszone torebkami :/
Ale ogólnie za efekt : 9/10

Co masz na sobie?
Ślicznie ;] Podba mi sie ta bluzka (LE) i berecik ;] Rajstopki tez są fajne - dodają zadziorności ;) Wiesz co twoja doll przypomina mi Angelinę Jolie ^.^
9,5/10 :D

Pokój dodatkowy
Fajny ;] Taki w stylu gotyckim, wiktorianiańskim etc. ;]
Czerwone fotele fajnie wyglądają w połączeniu z delikatną tapetą ;]
9/10

Prezentacja
Oo' ja też lubię Voldemorta ^^ Ostatnio nawet mi sie śnił xDD Krótko, filozoficznie, ale mało :/
Ale ogólnie : fajny cytat ;]
6/10

Ocena ogólna
8,4/10
Super, ale jeszcze popracuj ^^

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Już poprawiłam ostateczne błędy. Teraz powinno być dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]