"Zawiodlam sie na was" - czyli ponowny szantaz Laurci :D

Boshe, lubie jak mama na mnie mowi : Laurcia x] Czue sie wtedy taka malenka xD Chcoaz malenka bylam 100 lat temu :p Albo i wiecej . Oki ;) A teraz do rzeczy ;p Zalozylam bloga z mysla O WAS i tylko pare osob dodalo sie do obs. Ale mi nie chodzi (na tamtym blogu, bo na tym chce miec duzo obs :p) o obserwaotrow, tylko chce robic metamrfozy ^^ Moze czasem tam beda konki :) A wiec - chce cie metamorfozy czy nie? Powiedzcie, jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Jezeli chcesz mi sprawic przyjemnosc wejdz na : http://swiatowe-metamorfozy.blogspot.com/ i przeczytaj najstarszy post, tam jest wszytsko wyjasnione (czy li ten post : http://swiatowe-metamorfozy.blogspot.com/2010/06/jedno-wielkie-haii-jedno-wielkie-sorry.html  - dluugi x)

A teraz konek, dla tych ktozi sa taacy mili i weszli na mojego noewrgo bloga  xD
Ile mam blogow?
Nagroda : Wpisy do wszytskiego :]

2 komentarze:

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]