Anonimowy

Po blogu krazy anonimowy, ktory nim nie jest. Anonimowy ktory daje link do swoje bloga . Latwo sie domyslic kto to . W jednym z postow , dlaczego 34% osob odpowiedzialo "Nie" w ankiecie czy podoba im sie blog, nasza "anonimowa" osobka poewiedziala, jak uwazala "anonimowo", ze "jedna z autorek jest beznadziejna i robi bledy". Chodzi o czywoscie o mnie. Bo zawsze to JA jestem zla (dzisiaj dowiedzialam sie ze jestem falszywa x). Ale wam tlumaczylam ze nie moge robic polskich znakow. Poniewaz to nie moja wina, ze gdy z przyzwyczajenia naciskam : A + ALT otwiera mi sie okienko i nieprzyjemny dzwiek. Do tego owa "Anonimowa" osoba bombardowala mnie nie trafnymi uwagami, ktore przekraczaly nie ktore punkty regulaminu. A wiec dziekujemy anonimowej {tu chcialam wpisac jej nick, ale pomyslalam ze moze NARAZIE tego nie zrobie, z grzecznosci}.

11 komentarzy:

  1. Nie podawaj nicku tego kogoś , chociaż ty zachowaj odrobinę przyzwoitości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam bardzo ale ten komentarz co był pod poprzednim postem to tylko ten był mój...
    resztę nie wiem kto pisał.
    ja napisałam tylko o tym, że jedna robi błędy i to wcale nie chodzi o ciebie więc nie zażucaj mi niczego!

    po pierwsze przypominam tylko tamten był moim postem!!

    a jakieś linki do bloga to ja nie wiem kto O.o

    nie podpisałam się bo nie chciało mi się logować

    Sharona

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie którzy się podpisują . ;)
    A ten gdyby przeczytał kilka postów wiedziałby czemu tak piszesz :O

    Ale nie przejmuj się , takimi nie warto się przejmować , zazdrość i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak no przecież każdy się może podpisać anonimowy ;]
    możliwe też, że ta osoba, która dała link do bloga nic innego nie pisała...
    Po prostu albo niektórym nie chce się logować albo nie mają konta Google.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, o co wam chodzi. Ok, moze mnie troche ponioslo i sorry ze sie pomylilam co do niektorych ;p Ale mialam "zwarcie" (??) z 'anonimowa', kotra daje li kki do swoego bloga + pisze denne komentarze. Wiec wiecie, od razu naszla mi ta osoba na mysl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podpisałam się raz jako anonimowa i właśnie napisałam adres bloga mojego. Zaznaczyłam się jako anonimowa bo na konto nie chciało mi się zalogować. Dlatego mówię tylko raz podpisałam się jako anonimowa. I wiesz już z jakiego powodu. PS. Wcale nie jesteś tą złą, raczej dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, prawie w każdym poście piszesz, że piszesz na laptopie i tam są angielskie znaki (czyli nie ma np. ń, ć).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym jeszcze dodać, że jeśli chcecie poznać z jakimi problemami zmaga się nasza kochana redaktorka wejdźcie do księgi gości i spróbujcie wpisać, ł, ń czy inną typowo polską literę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, przepraszam napisałam jeszcze jeden anonim. Pisałam w nim o tym, że dałaś za drogie ceny (chyba to byłaś ty) i to tyle :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy na nasz ranking oceniający tabletki na odchudzanie- https://tabletki-odchudzajace.co.pl/

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]