Reklama

Witajcie! Jestem _-_-_Kasia_-_-_ ( http://www.stardoll.com/pl/user/?id=23520231 ). Moim marzeniem jak chyba każdego użytkownika na stardoll jest zostać CG. Proszę więc o głosy na mnie w dniu dzisiejszym. Z góry dziękuję. Czego chcę dowieść? Na pewno tego, że nie tylko superstar mogą być CG. Chcę również dowieść, że każda osoba jeśli tylko tego bardzo chce może zostać CG. Jeszcze raz was proszę o głosy. A gdy zostanę CG wylosuję następujące nagrody:




5 razy - doładowanie ss
5 razy - wybrane DKNY z mojej kolekcji
1 raz - ubranie-niespodzianka z LE
2 razy - ubranie-niespodzianka z ANTIDOTE
100 razy - prezenty ( kwiaty )
500 razy - ( prezenty za 1 $ )



Dodatkowo ta osoba która zaprosi najwięcej osób do głosowania ( one niech napiszą w księdze gości mojej przez kogo zostali zaproszeni i, że zagłosowali ) dostanie konto na stardoll, wpisy i głosy gdzie się da, wybrany ciuch z DKNY oraz prezenty o łącznej wartości 100 $.
Wszystkie prezenty zrealizuję gdy będę ss ( w lipcu ).
Zagłosowałeś? Napisz w mojej Księdze Gości a dostaniesz numerek do losowania. Numerki mam już wybrane.

Jeśli zajmę 2,3,4,5 miejsce w CG zrobię mini losowanie w którym bezie można wygrać wiele prezentów, niespodzianek i bardzo różniastych rzeczy :).

Tak, to jeszcze raz zapraszam do głosowania ( http://www.stardoll.com/pl/user/?id=23520231 ) !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]