"Help"!

Mam pewną ofertę co do czytelniczek bloga. Od razu piszę, że nie chcę wykorzystać tego, że blog ma ok.100 obserwatorów. Ale do rzeczy :

Jestem bankrutem xD Oczywiście na Stardoll. Dlatego mało będzie konków z mojej strony, ale mam dla was propzycję. Jeżeli ktoś , bardzo pomokcny człowiek, chciałby mi doładować ss, to niech pisze do mojej KG, za to otrzyma :

Doładadowanie za 10.98 :
- reklama w poście
-reklama w pasku bocznym na miesiąc
- wywiad na blogu
- Snake Print Tube Dress z Voile
- 30 sd
+ coś do uzgodnienia

Doładowanie za 23.18 :
- reklama w poście

-reklama w pasku bocznym na miesiąc
- wywiad na blogu
- 60sd
- HB Balloon Skirt Dress
- reklama w moim wybranym przez cb blogu (gorący temat)
+ coś do uzgodnienia

Doładowanie za 61 :
- reklama w poście
-reklama w pasku bocznym na miesiąc
- wywiad na blogu
-100sd
- reklama w moim wybranym przez cb blogu (gorący temat)
- LE Lined Purse
+ coś do uzgodnienia

Nie piszcie że jestem płytka, ale potrzebuje kasy na sd xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]