Redaktorka zostaje...

A więc - dzisiaj. 24 czerwiec- wyniki "Kto zostanie 3 redaktorką naszego bloga?". Trudne pytanie ;)
A więc oto ONE :


sysy5@buziaczek.pl [nie znam nicku, nie był podany, "tajemnicza" wyślij mi swój nick na sweet-cherry-coke@wp.pl z tego samego emaila]

juleczka001@tlen.pl [nie znam nicku, nie był podany , "tajemnicza" wyślij mi swój nick na sweet-cherry-coke@wp.pl z tego samego emaila]

ollek21@hotmail.com [Meramid011]


Lilecka oczywiście zostaje ;) I wyszło na to, że mamy 6 redaktorek xD Nie wiem czy to dobrze, ale w każdym bądź razie, moge takiego "niecnego typa" usunąć :F
Wybrałam 3 redaktorki, bo nie mogłam sie zdecydować :> Jeśli jednak będzie to za dużo, zrobię w sierpniu, albo lipcu "Obóz przetrwania", tzn. wybiorę jedną z pośród tych trzech 8)


PS Sprawdźcie swoją pocztę , akceptujcie zaproszenie i zapraszam do pisania ;) Jeżeli macie GG, napiszcie do mnie (moje GG po prawej stronie bloga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]