Boahe1 To mnie wykonczy!

Jestem niezauwazona . Dzisiaj oprzegladalam sobie komentarze naszych kochanych czytelnikow, i nagle ; pach! Jak grom z jasnego dnieba : "Liliecka9, mozesz przeslac mi jeszcze raz link do wspoltworzenia twojego bloga?" , oki  mysle sobie ze to jakies ich wlasne pogaduszki. Ale na dole widze e-mail do ktorego niechcaco (i brdzo za to przepraszam , dajac zludna nadzieje) wyslalam prosbe o autorstwo. Kurde, ludzie! Wy caly czas myslicie ze to bloga Lilecki , prawda???? Kiedy ja wam wreszcie wbije do glowy ze to JA (00Sweet_Lady00 - na stardoll) jestem na tym blogu od jgo narodzenia?? Ze to ja wykupilam  reklame u gabisi9, przez co nasz blog jest teraz duzo slawniejszy, niz na samiutkim poczatku. Patrzcie na autorow. Juz pisze drugi taki post, a ludzie i tak mysla co chca. Grr! Chyba zrobie specjalne naglowki na nasze posty ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]