Twórczość Moja i 00Sweet_Lady00

Więc, ja już dawno. Ze 00Sweet_Lady00 stworzyłyśmy moją prezentację,
Ja ją wstawiłam na Stardoll - twórczość Laury
ale dziś troszkę ją zmieniłam na naszą twórczość i wstawiłam an Glitery.pl
Była sobie dziewczyna...

Prosta i zwyczajna.

Idziesz ulicą, widzisz małe stworzenie podśpiewujące swój ulubiony kawałek. Szczupła i subtelna. Idzie delikatnym, tanecznym krokiem.

Róża - mnie każdy zna :D Jestem bardziej 'she wolf' od Shakiry, bardziej 'lalaland' od Demi Lovato i bardziej 'babe' od Biebera. Nie mam nic do Biebera, powiem szczerze - niektóre kawałki są na prawdę świetne !

W moich poczach możesz utonąć !!

Inaczej : zwykła homo-sapiens.
"Żyłam i będę żyć. Nic mnie nie zabije : miecz, sztylet czy karabin. życie będzie podtrzymywała mnie przy życiu, tylko myśl, że ty o mnie myślisz. I że mnie kochasz." ..

Będę Cię kochać do końca życia. A jeżeli jest coś potem, będę Cię kochać także po śmierci. Czy mnie rozumiesz? Ty nadal nie wiesz że kocham cię ! Bo przecież cokolwiek jest zrobione w miłości, zawsze przekracza ramy dobra i zła. Nie prawda? Nie zależy mi na * czy średniej ! To dla mnie zabawa. Dla mnie ważniejsza jest miłość, którą ukrywam :( Nie potrafię powiedzieć Kocham komuś z kim byłam, z kim zerwałam. Mijamy się ciągle, i tylko uśmiech ratuje mą twarz, zapadam się gdy rozmawiam z nim, nie potrafię powiedzieć Kocham cię :( Ty już pewnie wiesz co do ciebie czuje, ja nie wiem czy ty to samo nadal czujesz :( Gdybym była odważniejsza powiedziałabym ci to : Pamiętaj także o tym, że kochałam i kochać będę, właśnie CIEBIE !! :** Szkoda że nie ma tej stronie cie, bo już dawno wiedziałabym więcej i na pewno powiedziałabym KOCHAM, bez wstydu, z całego serca !!

Nie boję się klęski, gdy jestem przy Tobie !


Made by Kiss Me ...




Podoba wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]