Reklama za Koneq



Hej!
Na Stardoll jestem Miss.Bou
Chciałam Was wszystkich zaprosić do mojego Starbazaaru, sprzedaję;
- 2 bluzki Antidote
- 3 rzeczy LE
- sukienki Amy Claire
- Stylein 09'
- Miss Sixty
- Red Carpet
- oraz wiele innych!!

Ceny nie są wysokie, niektóre mogę obniżyć [to zależy od rzeczy]

Jeśli spodoba Ci się coś z mojej szafy, napisz do mnie - możliwe, że sprzedam to Tobie!


_________
Zapraszam również na mojego bloga, na którym piszę opowiadanie;
i-am-your-sweet-dream.blogspot.com

Oraz nowego bloga z metamofozami
stardoll-metamorfozy-oceny.blogspot.com


Miss.Bou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki, że chcesz napisać komentarz, ten dobry jak i krytyczny xD
Ale pamiętaj o :

1. Nie przeklinaj.
2. Napisz swój nick ze Stardoll
3. Jeśli nie jesteś obserwatorem [obs.] zapisz się :]